Jag gör framsteg

Nu ser det lite bättre ut på mitt rum för nu har jag plockat undan allt som var på fel plats och gått med all tvätt till tvävttstugan och bytt sängkläder. Jag har dammsugningen och dammtorkningen kvar men det tror jag att jag tar imorgon för att jag ska åka på träning om ungefär 25 min och tills dess vill jag ta det lite lugnt och dricka vatten. Jag tycker i alla fall att jag har gjort framsteg från att inte orka göra någonting till att städa halva rummet.

Hoppas att jag kommer kunna/hinna träffa min älskling ikväll för att jag saknar honom lite nu, skulle vara väldig mysigt att bara få krypa upp i hans famn och bara mysa. Nu håller jag tummarna för att få träffa honom ikväll, bara en liten stund åtminstone, det skulle vara helt underbart.  Har aldrig varit såhär himla kär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0