Kvällsträning

Kom hem för ungefär 1½ timme sen från ego. Passet ikväll var väldigt tufft faktiskt så jag fick kämpa på riktigt bra där ett tag, men det är väl så det ska vara. Till en början kände jag mig inte så peppad, men när jag väl kom in i salen så vart det en totalomvändning och jag blev riktigt taggad. Körde stenhård hela passet med vikter som jag har kört med förut, alltså inga ökningar. Det var en vecka sen jag körde pumpen och det kändes, det var nog därför det var extra jobbigt, eller jag vet inte. Det kanske inte gjorde någon skillnad. Passet gick trots allt som jag ville och det behövdes verkligen.

Efter träningen åkte milla och jag på ica maxi och handlade lite. Var där inne ett bra tag för att vi stog och kollade på lite grejer, jag menar, säg något som inte finns på ica maxi liksom, haha. Affären som har allt! jag brukar faktiskt köpa jättemycket saker där, vilket erkännande va. Men det finns väldigt bra saker, också är det billligt förstås.
Fick med mig lite grejer, nyttiga grejer såklart!
Ringde till min älskling när jag kom hem och sedan hoppade jag in i duschen, sedan har jag bara fikat lite. Det blev te och hårdbrödmackor med leverpastej och smörgåsgurka, det är min favorit, mums! Ska alldeles snart sova för att jag ska ju jobba imorgon, näst sista dagen. Jag ser lite fram emot det faktiskt.

Godnatt.
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag tycker att det är många i gämförelse med vad jag hade när jag hade låst :P hur många är ditt rekord? i slutet av dagen var jag ju jätte stolt över mina 144 läsare :Phaha

2008-08-07 @ 10:47:57
Postat av: Milla pilla

hur smakade powerbarsen :D?

2008-08-07 @ 18:09:15
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0