Munkar?

Milla och jag planerade att vi skulle ut och springa idag, men efter en lång tankeställare så tog jag det kloka beslutet att vila lite från träning idag eftersom jag har tränat hårt nu två dagar i rad! Jag måste ju vila ibland också. Så nu har jag bestämt att hon ska komma hit så ska vi gå upp till ica och köpa munkar, haha, dåligt samvete jag kommer ha sen då men jag är så sugen på det! När jag kommer dit kommer jag säkert stå och vela och till slut kommer det bli frukt eller ingenting, men jag ska se till att köpa en munk eller två för att det är så himla gott. Lägg märke till att jag sa att vi skulle GÅ upp till ica och det är ju en liten bit iallafall, så vi får ju lite motion där, i och för sig försvinner den när jag har ätit munkarna men ändå.

Varför ska munkar vara så himla onyttigt för? allt som är jättegott är jämt så himla onyttigt, jag blir ledsen i ögat nu. Åh, nu får jag dåligt samvete. Väljer munkar i stället för löpning, jag börjar faktiskt tveka. Jag kanske kan vänta till selånger med munkarna för där är dom ju så himla goda och då kommer ulli köpa hem det så då behöver jag inte köpa själv. Men jag vet inte alls jag. Vi får se hur det blir när jag kommer upp till affären, jag kanske inte alls är sugen på munkar då! haha. Nu låter jag som värsta nyttighetsfreaket, men det är jag inte, det kan ni fråga milla, sanna, stefan och alla andra om ;)

Hoppas milla kan komma någon gång, men det ligger ju någonting i att heta Camilla så hon lär ju inte komma på ett tag, *pust*.

Kommentarer
Postat av: Jossa

det är fan sant det där med att folk som heter camilla är sega ;D

2008-08-12 @ 20:17:03
Postat av: matilda

som om inte jag också borde veta det?..

2008-08-13 @ 01:40:33
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/
Postat av: Milla pilla

ok, kan väl hålla med om det där med Camilla kanske, haha, men det har något med namnet att göra, helt klart ;);) sen det du skrev , "När jag kommer dit kommer jag säkert stå och vela och till slut kommer det bli frukt eller ingenting", haha du känner dig själv mycket bra måste jag säga :D

2008-08-13 @ 17:29:22
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0