På jakt i birsta

Hejsan allihopa :)

Imorse vaknade jag upp bredvid min älskling, jag ville gå upp men han ville promt ligga kvar för att han var så trött. Till  slut fick jag upp honom och vi gick upp och åt frukost. Efter det gjorde vi oss klar, eller jag gjorde det i alla fall för att vi skulle åka in till birsta med pappa för att kolla på ett par löparskor till mig. När jag var klar åkte vi (jag, stefan, pappa och jimmy) först till Team sportia där jag hittade ett par adidas som satt väldigt bra och de var väldigt snygga också, rödvita! dem gav vi en funderare medans vi gick upp till stadium och kollade där. Hittade ett par ganska snygga där också, ljuslila och vita brooks, dem fick jag också fundera på. Vi fortsatte ner till intersport där jag provade två olika par men jag gillade dem inte riktigt, och inte han som hjälpte mig heller för den delen, knepig kille säger jag bara.

När vi var klar där bestämde jag mig för att jag ville ha dem på team sportia, och dom var ju förstås dyrast men också skönast, och jag ska ju ha dem länge så! det vart jag nöjd över och pappa var väldigt snäll som gick med på att köpa just dem, thanks dad. Nu är jag fett pepp för att springa ikväll!


Sen jag kom hem från birsta har jag inte gjort så mycket, var med älsklingen ett tag bara och när han åkte hem fikade jag lite med tess och pratade och åt lite godis också (i know, not good men det skiter jag i).

Klockan 6 börjar träningen och det är löpning idag så att jag köpte skorna idag passade ju perfa. Det blir spåret som vanligt och det ska bli skönt att springa bort lite onyttigt som jag stoppade i mig hela kvällen igår, usch, det blev mycket + godiset jag åt förut. Satsar väl på 3 varv men det kommer jag nog inte klara, ska klara 2 först, men det hoppas jag ska gå bra. Hoppas det kommer många idag, det skulle vara kul.

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0