Regnet öser ner över Sundsvall

Det är inte klokt att det kan regna så mycket, det är så tråkigt. Det känns som man inte vill göra någonting när det regnar, förlåt för att jag tjatar om regnet hela tiden men jag tycker att det är så otroligt tråkigt. Jag hade ställt in mig på hösten nu, det hade jag ju, men jag hade inte ställt in mig på att det skulle bli massa regn och trist väder. Först får vi en sämst sommar (när det gäller vädret) och nu får man en skithöst också, jag blir bara så less.

Har i alla fall varit på skolan idag från 09.55 till 14.00. Det var roligt faktiskt! Först hade vi historia och gick igenom vad kursen skulle handla om, det verkar jätteintressant så kursen kommer nog gå bra. Vi fick även uppgift,  en rolig uppgift tills nästa torsdag. Jag ser fram emot att skriva den, det gör jag verkligen för jag vet precis vad jag ska skriva. Morgonen fortsatte med lunch och då köpte jag min ursnygga väska och en sån där praktisk mapp med många fack i för papper. Engelskan gick bort, som var lektionen efter. Den gick bort eftersom att vi satt med NV och planerade morgondagen och sedan fick vi information om Stockholmsresan än en gång. Vi fick våra böcker i engelskan på slutet och sedan hade vi samhälle då vi bara gick igenom vad kursen handlade om och sedan fick vi sluta.

Jag åkte hem till mamma och pratade med henne, hon ska åka på kryssning till Tallinn i helgen med min moster så hon ville att jag skulle vara hemma med mina småsyskon. Jag skulle få någonting för det, och visst kan jag ställa upp. Det kan jag ju till viss del förutom på söndag då det är inventering, men det fixar sig.

Snart är det träning på en myr ute på alnö med laget i spöregnet. Jag kan ju säga att jag inte är speciellt peppad för det. Usch, jag vill inte bli blöt och äcklig, det är precis det jag kommer bli. Jag måste ju träna för det har jag inte gjort sen i söndags men det här sättet att träna på är ju inte speciellt lockande måste jag säga. Jaja, får väl härda då, hoppas vi kan hålla humöret uppe i alla fall.


Min nya skolväska


/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Helena

regn är mysigt, men inte i överflöd :|

2008-08-28 @ 18:45:09
URL: http://mildaa.blogg.se/
Postat av: Milla Pilla

Väskan var skitsnygg :D

2008-08-29 @ 09:59:15
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0