Sista dagen på jobbet

Ja då har jag jobbat sista dagen på medicinmottagningen då, eller rättare sagt sista morgonen. Det har faktiskt varit väldigt trevligt att jobba där, i alla fall nu på slutet för det är då jag har kunnat slappna av mest. Alla på mottagningen är så gulliga och trevliga. Idag, eftersom det var min sista dag så gav dem mig en present för att jag har varit där och hjälpt dem, det var ett presentkort på bio på 150:-. Det tyckte jag var riktigt snällt, också fick jag jättemycket beröm och de ville även att jag skulle komma dit och hälsa på någon gång. Man blir glad av att höra sådant, det blev i alla fall jag. Men nu blir det sökande efter extrajobb och jag vet vart jag ska ska prova söka någonstans, ett ställe som verkar väldigt kul att jobba på.

Nu på dagen vet jag inte vad jag ska göra, det känns som att det inte finns så jättemycket att hitta på heller eftersom vädret är skit som vanligt. Funderar på att åka och sola en sväng sen, men först ska jag höra om någon av mina friends är manade att följa med mig och steka lite.

/ Isabelle



Kommentarer
Postat av: elin

Ja men skulle du läst lite nogrannare så fanns förslaget hos dem som ville kunde grilla ;)

2008-08-08 @ 12:39:26
Postat av: Anonym

Ja men skulle du läst lite nogrannare så fanns förslaget hos dem som ville kunde grilla ;)

2008-08-08 @ 12:39:32
Postat av: Anonym

Ja äter man inte kräftor så ÄR man konstig..:)

2008-08-08 @ 13:02:24
Postat av: Anonym

haha nej där har du en poäng!

2008-08-08 @ 13:36:47
URL: http://eandremoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0