Fullt upp!

Det är verkligen otroligt stressigt med allt i skolan nu, känns inte som att jag har ork till någonting längre. Jag känner mig instängd och allt är helt fucked up på det stället nu, pluggmässigt i alla fall, mina klasskamrater är ju helt underbara så där finns det ingenting att klaga på. Om ni så visste hur mycket jag vill ha lov nu, bara en och en halv vecka kvar! men egentligen är det en och en halv vecka för mycket, pallar inte.

Det här ska göras och vara klart innan jul:
  • Franskaprov (tors)
  • Svenskainlämning av citat och analys från en bok. 39 jävla citat! ursäkta mitt språk. (fre)
  • Bodyn till min englishessay, utkast (fre)
  • Samhällsuppgift, skapa ett nytt samhälle. (tors, nästa vecka)
  • Skriva klart min träningsdagbok på datorn (klar så fort som möjligt, är redan sen med den)
Sen är det massa tills efter jul också, det är serious pain. Trots att det kanske inte låter så mycket så är det så, har aldrig känt mig såhär pressad tror jag, + att jag har varit sjuk fre, lör, sön så har inte haft orken till att plugga. Måste lära mig nåt som kallas stresshantering. Nog om skolarbeten och stress och skit.

Är fortfarande väldigt förkyld sen i helgen, det känns inte kul då jag inte kan träna. Var inte med på träningen igår pga. det och jag tänkte träna på ego idag men ångrade mig för jag vill vila upp mig tills imorgon så att jag kan vara med på gympan och träningen på kvällen. Igår pluggade jag istället hos min älskling och blev i princip klar med nk-fördjupningen som lämnades in idag, hade redovisning också, jag och mathilda och det gick väldigt bra.

I helgen har jag ju som sagt varit sjuk så det har bara varit lugnt för min del och mycket tid har jag spenderat i sängen, med och utan min älskling, men mest med också, vilket är lite synd för nu är han också sjuk stackarn.

Nu blir det hockey, tess ringde och milla är här så, kom igen nu Timrå IK!
Sen ska jag plugga franska och lite svenska, bajs på det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Haha, den var ännu roligare att spela in :D

2008-12-09 @ 21:41:51
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0