Inför träning

Gud vad jag inte känner mig peppad för träning nu, för det första är jag på riktigt dåligt humör, för det andra går allt sämst för mig idag och för det tredje har jag ingen riktig klubba att spela med för att jag aldrig köper en som passar mig. Det lät väl positivt? Nä, det gjorde det inte. Jag vill verkligen ge allt nu innan helgen då det är match och det skulle verkligen höja mitt självförtoende om det kunde gå bra ikväll, jag vill verkligen att det ska göra det, annars kommer jag bli på ännu sämre humör och ja, bli alldeles deppig. Hoppas att tjejerna kan få mig på bra humör, det brukar de kunna!

Ska packa klart och hämta upp Sanna alldeles strax, wish me luck tonight you guys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0