Jag ska bli en aktiv bloggerska!

Svårt att tro efter mina svackor hit och dit men nu ska jag verkligen det för att jag tycker att det här är kul, att blogga gör jag ju mest för min egen skull och därför ska jag satsa mer på detta. Hur tycker ni att det låter?

Det händer inte mycket i mitt lilla liv, jag har varit sjuk, jobbat, pluggat, festat och varit med min älskling, inget värt att berätta mer igående så det lämnar jag. Nu är det bara en skoldag kvar till jullov, dvs. imorgon (torsdag), sedan är det ju julavslutning på fredag så det är ju ingen riktig skoldag, vi går ju bara tills efter lunch. Jag längtar jättemycket till julafton nu, hoppas att den blir lyckad.

Idag har vi endast haft mentor och KuL då vi såg film. Efter det gick vi tjejer hem till Linn, där satt vi och fikade lite och tittade på tv, okej, jag somnade ett tag också. Sedan var det dags för innebandymatch Sp-Nv, kan bara säga att det gick käpp rätt åt helvete och jag fick skämmas där på slutet och det vet jag själv, men det kan ju inte alltid gå bra, fast så säger vi i Sp jämt, nu måste vi ta och vinna lite! Trots det mindre bra så kämpade vi på rätt bra, men stackars lilla Mtahilda som fick en klubba rakt över halsen, ajaj.

Ikväll är det träning! får se hur det går med mitt hemska humör. Ska försöka vara positiv!

Kommentarer
Postat av: Matilda

du måste vara positiv gumman <3

2008-12-17 @ 16:57:23
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: idaw

Jag kollar ofta på din blogg och det låter bra om du uppdaterar mer! :D

2008-12-17 @ 18:57:44
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0