Sista skoldagen för denna vecka

Det är det minsann, sista skoldagen den här veckan! imorgon är det studiedag så v iär lediga, wihoo. Jag ska plugga med tjejerna hos Elin men det är bättre än att sitta på skolan helt klart. Jag är trött idag, har haft franska och det gick faktiskt bättre än vanligt, men jag är fortfarande lika trött, haha. Ska ha historia nu och jag har ingen bok eller penna eller någonting med tanke på att jag inte har med mig nyckeln till mitt skåp, bajs på det. Den här dagen kommer bli dryg, har engelska och samhälle efter lunch och sedan ska jag jobba, drygt. Ska kanske till Stefan efter det, hoppas att jag orkar gå dit.

Igår var jag i skolan, hade KuL och idrott, idrotten var rolig men KuL-lektionen var rätt tråkig som vanligt. Åkte hem till mamma efter skolan och fikade och sov, tittade även på Mamma Mia, den var riktigt bra! Elin hade helt rätt. Åkte sedan och tränade vilket gick väldigt bra för en gångs skull, pluggade när jag kom hem och sedan somnade jag.

Ska fortsätta ha historia nu där lottning pågår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0