Sista skoldagen

Har haft franska och fick veta hur det gick för mig på provet, och jag kan säga att det gick jättedåligt, nådde knappt G, eller det blev ett svagt G. Något besviken jag är på mig själv då, men jag ska lägga det bakom mig nu och se framåt istället.

Älskling kom till mig igårkväll för jag kände att jag behövde honom, det vart lite sent men det gjorde ingenting huvudsaken är att jag fick ha honom där.

Ska ha samhällsredovisning sen med Ante, Calle och Mathilda, hoppas att det går bra. Ikväll blir det bio med brudarna och Ante, ska blir hur trevlig som helst och äntligen ska jag få se på den efterlängtade filmen Twilight.

Just nu sitter jag och mina härliga brudar och sjunger "Tänd ett ljus" och de är helt mongo :D haha!

Ska på lunch nu, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0