Skola och julklappsköp

Har varit i skolan idag som vanligt, började 08.15 med luciaträning, hoppas luciatåget blir bra nu. Fortsatte med kultur och idéhistoria, analyserade och jämförde målningar vilket var väldigt intressant idag för målningarna var så spännande. Lunch sedan och efter det blev det idrott med aerobics som Jenny och Malin ledde. Det var verkligen jättekul, brinner för sånt där jag. Gick på stan efter gympan med Milla, Emelie och Viktor, fast Emelie lämnade oss nästan på en gång så då gick jag, Milla och Viktor och köpte julklappar så nu har jag endast en kvar att köpa och den köper jag imorgon, ska bli skönt att få julklappsinhandling ur tankarna trots att det är roligt. Vi var också och åt på kebabcity, mums. Efter ett långt tag gick vi till min skola och jag hämtade några böcker och väntade på Matilda, tog sedan bussen hem med henne.

Nu sitter jag och försöker plugga franska och är lite småless, kommer inte att klara provet imorgon känns det som, men jag måste! får tänka så positivt som jag bara kan. Måste även fortsätta läsa min svenskbok och skriva citat, drygt allt känns just nu. Har ont i mina ben också, vet inte varför, usch så ont det gör.

Matilda kanske skulle komma till mig och plugga nu ikväll och kanske sova här, får se om hon ringer och kommer, hoppas det. Ska fortsätta plugga nu, det är ju det ända jag gör.

Kommentarer
Postat av: matilda olofsson

det ligger vid olearys :) det är gamla moyo

2008-12-10 @ 20:22:22
URL: http://mtildaolofsson.blogg.se/
Postat av: matilda olofsson

ja det vill jag absolut :D

2008-12-10 @ 21:07:07
URL: http://mtildaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0