be mig så stannar jag kvar

Jag hade väldigt väldigt roligt hela dagen igår faktiskt, det vart precis som jag trodde, det blev en bra dag.
Först åkte jag hem till pappa och gjorde inte så mycket, sen gick jag på promenad med Bea :D
Vi gick som sagt och kollade på Emils match i NCChallen, vid eon ungefär. Jag hade verkligen jättetrevligt och roligt!
Sen promenerade vi hem också, det var väldigt skönt.

När jag kom hem duschade jag och gjorde mig klar, sen åkte jag in till stan och mötte Madde och Lollo, sen bar det av till Nellsan. När vi kom dit lockade jag håret och gav Milla hennes present, hon fick en typ sjal som var gul och fin:D
sen blev det tårta som hon hade gjort och den var svingod kan jag lova.
Vad gjorde vi sen då? Jo, det vanliga såklart, sjöng singstar och knäppte massa kort, jag hade verkligen jätteroligt.
Lollo och jag hade extra roligt,haha, jag var verkligen på skratthumör och då började jag tokskratta åt ingenting när jag och Lollo var ensam i köket. Då började hon också tokskratta och ingen av oss kunde sluta, det lät så jäkla fult!! det slutade med båda låg på golvet och gapskrattade, haha. Det är det roligaste jag har gjort på länge.
Mitt andra skrattanfall var med Linn, hon är så jäkla härlig så jag kunde inte hålla det inne, då låg vi också på golvet och jag blev mosad av både Linn och Jenny, haha.
Kvällen var ganska lyckad för övrigt, men på slutet kom det så mycket konstigt folk så då drog jag, Lollo, Madde, Milla och Elin.
Jag, Lollo och Milla drog till Mackan i ljusta, där var också Kim och Tessi och det var väldigt lugnt, skönt. Vi satt och snackade och "dansade" litegrann och sen spelade vi lite kort också.
Till slut var det bara jag och Kim och Mackan och då kollade jag och Mackan på film och Kim satt vid datorn.
Sen somnade tydligen jag och Mackan och Kim gick tydligen in och la sig i soffan.
Jag gick hem när dom sov, haha!
Lyckad kväll iallafall, tack alla som gjorde den så bra <3


Idag är det match mot Härnösand kl 12.45 i Landgrenshallen i Härnösand. Japp, jag är laddad som tusan, idag får vi pepprapeppra! det ska nog gå bra om vi håller glädjen uppe och har viljan, och det tror jag att alla har!
Jag vet att vi kan tjejer! Alnö IBK <3

Skriver mer sen om hur matchen gick. Matilda lär ju också skriva i innebandybloggen så det är bara att läsa där också. http://alnoibk.blogg.se/

Hare bäst!
/ bellsi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0