gillalalala läget

Ska ta och berätta lite om min dag, det blir ganska kort för att sen väntar Greys och sen kudden.

Har varit i skolan idag och haft svenska, eller rättare sagt rapportskrivning, det är så himla tråkigt måste jag säga.
Sen hade vi gympa, det var mycket kul, jag gillar verkligen min klass :D

Efter gympan slutade vi och då gick jag och Madde till ego och tränade, det var skönt det! vi tränade i 1½ timme och det behövdes verkligen. Jag mår så bra av att träna, det är som att man blir en ny person efter, man känner sig så ny och fräsch.
Iallafall, sen tog jag bussen hem och åt massa mat, jag var då väldigt hungrig. Jag åt potatisgratäng, något väldigt gott kött och sås. Det var verkligen jättegott så jag åt mycket, men jag är ett matvrak och det kan jag inte ändra på, och lika glad för det är jag men gladast är nog magen!
Eftersom att jag tränar så pass mycket så är det också bra att hålla mina bra matvanor, tänker inte banta iallafall, noway, det är nog inte riktigt jag. Ni får ta mig som jag är helt enkelt :)

Efter maten gick jag hem till Matilda Olofsson. Vi skulle umgås litegrann. Vi kollade lite på tv, pratade och kollade massa grejer på datorn t.ex. Björn Gustafssonklipp, mycket kul var det. Det var bara synd att det roliga inte fick vara så länge eftersom jag skulle på träning. Så jag gick hem ungefär 19.20 och åkte nästan direkt till träningen, eller nä just det, pappa var ju sen, vilket inte är något ovanligt.
Jag tog mig dit iallafall som tur är!
Träningen gick segt för mig i början, men då blev jag så arg så att allt gick bra till slut. Det lönar sig att bli förbannad ibland också, iallafall för mig. Men jag är ju lite speciell, haha.
Som helhet var träningen helt okej, den behövdes ju.

Nu ska jag ta och se klart på Greys (är helt besatt av serien nu ju :o) och sen ska jag sova, skriver definitivt imorgon också. Ni behöver inte oroa er!

image97

Hare bäst och godnatt!
/ bellsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0