hejhopp

Jag är glad och pigg idag, bara så att ni vet. Jag har ju tränat och då mår man extra bra, speciellt om man gör det på morgonen vilket jag har gjort idag med Milla. Vi gick först på Corepasset halv 11 och sen tränade vi på gymmet i 1 timme ungefär, lite mer kanske. Efter det gick  vi på stan och försökte hitta nåt ställe att äta på, vi gick runt och runt i stan, men inte hittade vi nåt fik eller nåt, nejnej! det var FULLT överallt. Till slut gick vi till Ica och jag köpte lite naturgodis och Milla köpte kexchoklad, så det var vad vi satt och smaskade på inne på IN. Emelie kom också och satt och pratade med oss, och efter ett tag tog jag bussen hem.
Så har min dag sett ut hittills! nu ska jag kanske fika litegrann och sen ska jag typ inte göra så mycket, kanske göra mig klar oså, för ikväll ska jag vara med Bea <3 mycket kul!!! :D

Skriver mer sen!
ciao

Kommentarer
Postat av: elli

jag är också glad idag, hihi lite vårkänsla ute som gör det kanske? :p

2008-02-23 @ 17:10:26
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0