hos mammsi

Mamma visste inte att jag skulle komma så hon sitter hemma hos kicki och dricker kaffe, hon är lite härlig hon min mamma. Hon kämpar på hon med stormagen! och då menar jag inte att hon är tjock utan det är någonting där inne, något levande...ja, jag tror att ni har förstått vad jag menar.
Min mor är gravid, jag ska få ett till syskon! det finns ju redan en del som vet det redan, men jag säger det nu så att alla vet det. Jag skämms inte för att säga det, varför skulle jag göra det? jag tycker att det ska bli kul bara. Jag som älskar bebisar och allt.
Jag måste köpa bebiskläder och saker för nu har jag fått värsta nojan.
Det är ju nästan som att man vill ha en egen lillskit, men för det första är jag för ung och för det andra har jag ingen att skaffa bebbe med och för det tredje skulle jag inte hinna med det.
Det finns liksom ingen möjlighet så jag får nöja mig med mammas lilla bebbe :D
För övrigt så hoppas jag att det blir en pojke för jag vill ha en lillebror, och jag vill att han ska heta Max eller Oliver. Om det blir en flicka vill jag att hon ska heta Joline eller något annat ovanligt.
Menmen, nu ska jag inte överdriva med mitt bebissnack!
Jag ska fortsätta dricka mitt otroligt goda kaffe som jag har gjort alldeles själv, skit också att vi inte hade nån grädde!
då får jag nöja mig med mjölk och socker.

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0