lång träning

Snart ska jag sova efter en låååång träning med laget. Vi tränade i så mycket som 2½ timme, det är mycket bra. Dock spelade vi ju match mot grabbarna i två timmar så det tog större delen av tiden, det gick inte så bra måste jag också tillägga. Men vi kämpade iallafall, lite åtminstone, hihi.
Jag måste också tala om att Bea fick blommor av mig och Matte idag, hon följde ju med och kollade på träningen så då passade vi på att ge henne dom då. Dom är vita och jättefina, jag tyckte verkligen att hon var värd dom för att hon är en jättebra kompis också tycker jag synd om henne :) <3

Nu har jag ont i mina ben och överallt, och jag ska träna imorgonbitti med Madde, får se om kroppen ens pallar det efter den här träningen. Jaja, nu ska jag nog gå och krypa till kojs och kanske läsa lite medicin.

image114

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Beis

Jag vart så glad så hun :D!

2008-02-28 @ 19:14:08
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0