lyckliga jag

Jag känner mig lycklig just nu faktiskt, det är just därför att jag inte har någon bildlektion idag. Jag är så lycklig för att jag slipper det. Egentligen har jag alltid tyckt om bild men när jag kom till den här skolan så blev det tråkigt, det kanske är för att jag inte gillar läraren så mycket. Så därför är jag så glad just nu, jag får sluta efter eller före lunch. Jag ska nog gå och äta lunch och sen ska jag lämna in datorn och sen åker jag hem en sväng och väntar på att Malin ska sluta så att vi kan träna. Då måste jag åka in till stan igen, haha.

Jag är också lycklig för att vi fick revolutionsprovet framflyttat till tisdag för att jag hjälpte till att tjata litegrann. Det känns som att man behöver träna lite mer till det provet faktiskt.

Nu ska jag fortsätta lyssna på genomgången av industriella revolutionen.

Hare bäst!
/ bellsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0