nervsammanbrott

Jag vill inte åka till skolan, jag vill inte sitta där och ha ont i magen och försöka få något gjort när jag vet att jag inte kommer att kunna göra det. Jag har en Stor klump i magen, det är tack vare allt arbete och alla prov i skolan, jag ryser till och med när jag hör ordet skola, ska det vara så? NEJ!
Kan man inte bara ha en normal mängd med läxor/prov/inlämningar per vecka? nejnej, det går ju inte. Vi ska ju torteras tills vi inte orkar mer, och då kommer jag hoppa av skolan. Det ligger på gränsen nu med, jag vet ju att jag inte kommer att ta mig igenom det. Jag vet att det är en vecka till sportlov, men den här veckan! den är en mardröm, jag har hur mycket som helst att göra och plugga till, det är bara inte klokt hur mycket det är. Jag vill klara det och bli någonting, men samtidigt vet jag att det jag vill bli kommer jag aldrig att bli för att jag är inget proffs, det har jag aldrig varit. Och när det är såhär mycket på samma gång så kan jag inte koncentrera mig på någonting för då fylls mitt huvud med ALLT och då kan man inte bara välja ut något.

ÅHH, jag mår så jäkla dåligt av det här, good luck to me in school today!

Kommentarer
Postat av: beckisglas

Det kommer gå bra ska du se! Vi stöttar dig :)

2008-02-25 @ 16:30:00
Postat av: nbe

du kan vara hemma och jobba med mig ist

2008-02-25 @ 16:41:40
Postat av: Wikke

Upp med huvudet, gör ditt bästa bara!

2008-02-25 @ 17:54:54
Postat av: Ollie

de kmr att gå bra bella, gör ditt bästa bara o de kmr att gå bra. Vi finns där för dej när du behöver det:)

2008-02-25 @ 18:06:57
Postat av: Mildaa

jag känner precis samma :| jag får typ PANIK!!
JAG HATAR SKOLAN JUST FÖR TILLFÄLLET! vi kan ju bilda klubb, typ "hata-skolan-klubben".. ;D

2008-02-25 @ 22:59:18
URL: http://www.mildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0