okej dag

Min dag har varit väldigt okej faktiskt, jag har ingenting att klaga på. Jag har kört mitt race på skolan och haft först engelska och kollade på film, en asbra film som heter Tristan och Isolde, värsta sorglig var den. Sedan hade vi samhällskunskap och skrev klart våra syften till rapportskrivningen, ganska drygt men jag vart klar iallafall och det kändes bra. Religion hade vi sen och då gick vi igenom kristendomen, dvs. Sara hade genomgång hela lektionen, alltså en timme och tjugo minuter. Efter det fick vi praktiskt taget sluta. Då gick jag och lämnade datorn till datakillen, så nu ska jag få tillbaka min hårddisk på 160 GB :) också ska han kolla vad som är orsaken till att den stängs av hela tiden, och jag ska få tillbaka den imorgon.

Madde och jag gick sedan ner till navet för att ta våra bussar hem, min kom före hennes som vanligt ;). Så vi åkte hem, och hemma har jag inte gjort så mycket, bara lagat mat, ätit och sovit.

Snart ska jag på träning med mitt kära lag Alnö IBK, det ser jag fram emot som vanligt. Måste börja packa nu så jag skriver mer senare kanske.

Hare bäst så länge!
/ bellsi



Kommentarer
Postat av: Bea

gud vad jag tycker det är jobbigt med långa genomgångar :|

2008-02-21 @ 12:10:00
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0