segt och surt

Matchen gick inte som förväntat olyckligt nog, vi förlorade med 4-2. Alla försökte verkligen och så, men det räckte tydligen inte. Jag måste säga att två av deras mål var ren tur.
Vi spelade faktiskt väldigt bra, vi hade bara otur. Jag fick spela center idag eftersom att annars skulle de bara vara 2 stycken och det räcker inte. Jag var såklart väldigt ovan, men försökte verkligen hitta min plats och det gick inte så himla dåligt ändå.
Trots att vi förlorade så håller vi humöret uppe och nu ser vi fram emot nästa match som är nu till helgen, eller jag gör det iallafall, jag hoppas att alla andra gör det också.
Nog om detta.

I övrigt har den här dagen varit väldigt väldigt seg, och pga det har jag varit sur och grinig. Jag gick och la mig när jag kom hem från matchen för att jag inte ville att mina sura miner skulle smitta andra.
Annars har jag bara kollat på tv osv, alltså bara slappat.
Det känns fortfarande som att jag är lite smått irri och sur, men jag hoppas att det går över till imorgon.
Är verkligen inte pepp för skola imorgon, men jag måste gå såklart, jag slipper inte undan så lätt.
Men snart är det lov och det ser jag fram emot, jag älskar verkligen lov :D

Nu ska jag ta någonting att äta! även fast jag inte ska det egentligen, men eftersom att den här dagen har varit lite sur så får jag trösta mig med mat! det tycker jag låter rättvist.
I veckan ska jag vara nyttig iallafall!

Hare bäst!
/ bellsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0