skön fredag

Rättegången gick faktiskt ganska bra, fast jag var väldigt nervös under hela tiden. När det började fick inte vi vittnen vara där inne utan dom skulle kalla in oss en efter en. Så jag, Matilda och Niklas satt och pratade medans. Jag blev inkallad först och jag berättade bara min upplevelse och det gick bra, men jag vart nåt så otroligt röd och varm i ansiktet, uscha. Efter mig fick Matilda gå in så jag satt och väntade på henne och sen när hon var klar gick niklas in och jag och matilda gick.

Jag gick till skolan och hämtade min dator hos Kristian och sen gick jag och var med på engelskalektionen en halvtimme, väldigt onödigt men jag hade inget att göra. Dessutom skulle jag och Milla gå och sola efter skolan så det var väl lika bra. Ja, sen gick vi och solade, jag och Mills, det var jätteskönt, men jag vart jättetrött efteråt. Efter det gick vi till bussen och som tur var så kom den direkt när vi kom till navet. På bussen träffade vi Fredrik Edström som jag inte har träffat på år och dar, också kom Alleballe också, det var trevligt att prata minnen med dom.

Jistanes, vilken skön fredag det här är! När jag kom hem åt jag daimtårta och glass. Jag tyckte att jag förtjänade det efter all träning den här veckan. Jag har ju trots allt tränat varje dag hittills förutom idag + att jag har tränat två gånger på en dag någon gång också. Jag förtjänade det va? :) det tycker jag iallafall. Senare ska jag göra lasagne, gud så gott, det är min favoritmat det, älskaälskaälska<3 och på kvällen ska jag som sagt vara med Matilda! det ska bli kul det, var så längesen jag var med henne på en helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0