tisdag 26/2

Först vill jag säga att jag tycker synd om Beis för att hon stukade foten igår på träningen, det var verkligen inte kul. Hon fick åka till akuten och grejer, sad but true. Vi som ska spela träningsmatch imorgon och allt, det hade varit kul om hon hade varit med. Också är det surt att hon inte får träna på ett tag heller, baaajs. Menmen, det blir ju bättre iallafall och det är bra. Imorgon väntar en överraskning för henne !:)

Denna dag har varit lite dryg. När jag kom till skolan fick jag veta att vi inte hade nån matte, då kunde jag ju sovit längre!!! fast en fördel var att man fick sitta och plugga det sista inför revolutionsprovet. Jag och några tjejer till i klassen satt och gick igenom allting. När det väl var prov gick allting åt helvete, jag trodde att jag skulle kunna det mesta, men det visade sig att jag inte kunde ett skit. Jag fick helt enkelt hjärnsläpp och satt och funderade på en fråga i typ 15 min och kom inte fram till svaret, det är inte bra! det blir ett fett IG på det provet, fan också. Då blev jag jättesur och grinig, men det gick över efter ett tag. På bilden (sista lektionen) var jag på jättebra humör för då hade vi foto. Vi skulle knäppa jättemycket kort på varandra. Jag, Madde, Lollo och Matte gick ut och tog jättefina bilder, jag gillar verkligen att fota, det är verkligen kul. Ska lägga in alla bilder på min dator imorgon, då ska jag lägga ut några.

Efter skolan gick jag, Madde, Lollo och Malin till biblioteket för att jag skulle låna om en bok, sedan gick vi och tränade, okej, inte Lollsan då, men jag, Malin och Madde. Vi tränade på gymmet idag, det var skönt det.  Tränade i två timmar och sedan fick vi skynda oss till våra bussar.

På bussen satt jag med Matilda Burström (skriver efternamn för att jag känner så många matilda), vi hade ett trevligt samtal och jag fick höra något riktigt kul. Också påminde hon mig om gymnasiefesten på onsdag och den ska jag då gå på, med henne och hennes kompis kanske, får se hur det blir, det fixar sig allt.

Nu är jag hungrig och väntar på mat. Hoppas att det är klart snart.
Min kväll är fylld med plugg tror jag, jag måste ju rycka upp mig nu dom här sista dagarna innan lovet! då vet ni det också :)

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Beis

sötgumman! :)iih vad nyfiken jag blir :o

2008-02-26 @ 18:10:10
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0