torsdag 28/2

Imorse fick jag ingen sovmorgon trots att vi började kl tolv. Halv nio åkte jag in till stan och mötte Madde för att vi skulle träna på ego. Det är ju så skönt att träna på morgonen och man känner sig så frisk och kry efteråt. Vi tränade i ungefär en och en halv timme och fick mycket gjort.

När vi var klar där gick vi och åt lunch, det blev pannbiff som var mycket gott. Efter det gick vi till skolan och jag kollade vad jag hade fått för betyg på datakunskapskursen, VG fick jag, det känns ju ganska bra, men det hade inte suttit fel med ett M före VG, hehe. Jag vart iallafall glad över det så, jag ska inte klaga, har ju inte haft toppresultat på alla prov så. Jag får kanske göra bättre i andra kurser.

Första lektionen
var historia, men det vart inte så mycket historia faktiskt. Det ända vi pratade om var valet av inriktnigar och profiler, jag vet iallafall vad jag ska välja nu så, samhällsvetenskaplig inriktning och humanistisk profil, men jag vet inte ännu vilka valbara kurser jag ska välja, det ska jag fortsätta att fundera på. Sedan satt jag och kollade på massa yrken på internet eftersom jag har börjat fundera på vad jag egentligen vill bli, det var kul.

Sedan gick jag, Madde, Matte och Lollsan till kulturmagasinet och satt där ett tag och försökte plugga, men till slut fick jag ju ingenting gjort så jag åkte hem, det gjorde även Matte. På bussen höll jag på att somna också, var verkligen jättetrött. När jag kom hem läste jag i medicinboken och sen såg jag på film, sen åt jag. Har inte hunnit med så mycket mer.

Ska snart plugga lite, men bara kanske.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0