valentines day, soon over

, nu har jag tränat som en galning! Jag och Malin vettni, vi är riktiga pumpare:D haha.
Vi började med att gymma i 45 min, sen blev det ett självförsvar, och det kan jag lova var väldigt väldigt jobbigt ikväll! men det behövdes för min del, också är det så himlaa kuuuul :D.
Efter det blev det mer gym! kändes riktigt bra. Tack Malin, du är bäst på att peppa mig!

Nu är jag nästan precis hemkommen och ska alldeles snart hoppa in i duschen och sen blir det att jag lägger mig och läser till medicinprovet imorgon. Har ju också matteprov, men det orkar jag inte plugga till, man måste ju prioritera ibland också! det får gå som det går helt enkelt, mer kan jag inte göra.

Jag ska tala om en sak för er... alla hjärtans dag har varit en ganska bra dag faktiskt, men det är bara för att jag har fått tillbringa den med mina underbara vänner. På svenskan idag skulle vi kramas och säga kärleksfulla ord till varandra, det var väldigt roligt måste jag säga. Men nu är jag glad att dagen är över, fast jag längtar inte till imorgon heller...eller jo det gör jag ju eftersom det är fredag, men direkt efter skolan imorgon ska jag hem och göra medicinprovet, mahaha, och det hoppas jag går bra! åhh, 6 kapitel ska jag kunna, jag förstår bara inte hur min lärare tänker. Men aja, jag säger som jag sa förut : "det får gå som det går", fast jag hoppas att det går lite bra iallafall. Nu tycker jag att jag har babblat tillräckligt om det här så nu ska jag samla mod och släpa mig in i duschen och sen dyka ner i medicinboken som sagt!

Godnatt och hare bäst!
/ bellsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0