Det är så jag säger det

Idag har det varit en ganska jobbig dag, eller jobbig och jobbig vet jag inte men den har varit lite ansträngande vid vissa tillfällen. Imorse var jag och nicole ute och sprang, i början fick jag gå lite med henne men sedan började jag springa fram och tillbaka för att hämta upp henne, det gick jättebra! efter ett tag gav hon upp och jag fortsatte någon kilometer. Jag kan lova att det var väldigt väldigt skönt. Gjorde inte så mycket fram till klockan 3 ungefär då jag och nicole tog cyklarna till vännäsby för att köpa lite färdkost till imorgon och godis tills på lördag. Det var typ 8-9 km dit och sedan cyklade vi hela vägen hem också, snacka om att det tog på mina ben, dessa branta uppförsbackar är inte nådiga kan jag lova.

När vi väl kom hem var jag helt slut i princip, satt mest och tittade på tv med en gosig liten lissiehindvalp på magen tills det blev mat, asgod mat var det, någon slags böngryta, mums filibabba! Efter maten slocknade jag på soffan ett tag när jag hade sett på extreme home makeover. Det var rejält behövande kände jag eftersom jag har varit vaken sen kl 8 på morgonen och sedan hållt på röra på mig hela dagen. Jag har cyklat varje dag nu sen i måndags, alltså 4 dagar i rad och det har ju inte varit korta sträckor heller :o jag är lite stolt över mig själv faktiskt. Jag är på g med min kondition nu, ska bara börja springa lite mer hade jag tänkt. Visserligen saknar jag pumpen, och det ska jag ta så fort jag kommer hem, men jag måste även koncentrera mig på konditionen.

Förut var jag och nicole och plockade rabarber och nu har vi gjort rabarberpaj så det ska vi nog smaka på snart!
Men nu ska jag se på Ghost whisperer. Jag lever, allt är fortfarande prima och ja, det är så jag säger det helt enkelt ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: danne

jag har fått jobb på statkraft! typ som eon, fast dom är bättre, för dom sponsrar inte timrå ik ;);) hur är det med dig nudå? :)

2008-07-15 @ 11:41:39
Postat av: Matilda

saknar dig !!

2008-07-17 @ 17:05:46
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: klart jag blir glad när jag ser dig :D

och klart vi ska göra någonting, :D:D:D

2008-07-21 @ 19:22:49
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0