Gatufesten 08

Det har inte blivit någon uppdatering under GFdagarna faktiskt och det var väntat, har inte haft tid att skriva så jag får sammanfatta allt som hänt nu istället.

Jag har iallafall haft väldigt väldigt roligt alla de här dagarna, onsdag, torsdag, fredag och lördag! då har det varit GF för hela slanten vill jag lova, har varit med min matilda varje dag och det har varit helt perfekt! Det vart som förväntat. I onsdags var vi på förfest hos elin och hade lite mysigt och sedan gick vi ner till stan och tittade på amy diamond, haha, också träffade jag min älsklingsberre och gick runt med honom också litegrann. Hade mycket trevligt den kvällen faktiskt. På torsdagen åkte jag och matilda in och såg på adam tensta med milla, matilda o, emelie och sanna, och han var faktiskt riktigt bra! sedan blev det bara massa mingel. Senare på kvällen blev det uggla och jag hamnade förstås väldigt långt fram och det klarade jag inte av, höll nästan på att svimma där framme så det blev till slut så att emelie och jag gick och ställde oss längre bak där vi hade bra med plats. Något mer finns det inte att säga om torsdagen bara att jag hade väldigt skoj.

Fredagskvällen började med att jag, matilda och sunna åkte ner till stan och gick bort till bergsgatan där det var förfest hos en jättegullig tjej som heter linnea. Där var det faktiskt ganska kul och vi blev kvar där ganska länge tills vi skulle vingla ner till gatufesten. Det tog ett bra jäkla tag innan vi kom ner men vi hade ganska roligt på vägen ändå, haha. Vi kom in vid typ 10-tiden, vilket var ganska sent men ändå. Där inne gjorde vi inte något speciellt vad jag kan komma ihåg (a) haha. Vi skulle se på the ark klockan 12 så vi gick dit. Jag såg endast 2 låtar för att jag inte orkade stå där så jag gick till statoil och mötte min älskling istället, blev inte där nå länge, var ganska less så jag gick tillbaka och försökte hitta matilda och sunna men det gjorde jag inte. Till slut såg jag elin och jossa och de gick med mig och letade efter dem och till slut gick de förbi oss av en slump och det kändes skönt att hitta dem. Vi åkte hem kvart över 2 och jag slocknade direkt.

Igår (lördag) var jag med berre på dagen och åt middag där, sedan åkte jag hem och matilda kom. Vi gjorde oss klar och sedan åkte vi in till staden. Det började med att vi mötte upp milla, emelie och sanna, sedan gick vi bort och väntade på HÅKAN :D det är ju han man sett fram emot mest på hela gatufesten faktiskt. Det var faktiskt över förväntan, han var ju så jäkla braaa!!!!!! han utstrålar sån glädje den grabben, också är han så charmig! Iallafall, resten av kvällen var också väldigt rolig. Vi gjorde nog mest samma saker som vi gjort dagarna innan :) jag berre och matilda tog kvart över 1 bussen hem och matilda sov även hos mig :)

Det var gatufestdagarna det och jag har haft väldigt trevligt :) bilder kommer!
PUSS!
/ bella

Kommentarer
Postat av: Helena

haha lenny är störtskön :D

2008-07-09 @ 15:38:09
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0