I'm back in bloggbusiness

Hej allihopa :)

Nu är jag äntligen tillbaka med mina intressanta ord, meningar, tankar osv. Har inte haft någon lust alls att sitta vid datorn den senaste veckan, först och främst var jag ju i piteå och sedan har jag helt enkelt inte haft lust, så är det bara. Men det ska bli skärpning, för ni måste ju få veta vad som händer i mitt liv, inte sant? Det ska jag iallafall berätta nu!

Jag är världens lyckligaste känns det som och det är mina vänners, min familjs och min undebara pojkväns förtjänst! jag mår så jäkla bra nu alltså, har aldrig varit såhär kär i hela mitt liv tror jag, och vet ni, det är en helt obeskrivlig känsla.

Vad har jag gjort den senaste tiden då? Jo, jag har varit i Piteå, där var jag förra helgen med min moster + familj, jimmy, pia, min morbror och hans fru. Vi hade riktigt roligt faktiskt, vi badade i havet, solade (ja, tänka sig, vi hade riktig tur med vädret en dag!), åkte karuseller och hade det allmänt trevligt och umgicks. Det var jättekul att få träffa min morbror som jag inte hade träffat på 2 år! han är bra go han, vobbolars :D fick massa kläder och smycken av hans fru tanya som är från thailand, hon hade varit i bangkok och storshoppat, men det är ju inge ovanligt. Så jag och nikki fick en hel del och kläderna var väldigt fina måste jag säga! Vi åkte hem på söndagen och jimmy och jag åkte även hem till sundsvall.

Jag började och jobba på måndagen och det gick väldigt bra, kom in i arbetet hur fort som helst. Trots att det är världens sämsta lön (okej, inte sämre än i umeå) så är det faktiskt väldigt roligt så jag klagar verkligen inte. Jobbade hela veckan ut, inte jobbigt med tanke på att jag endast jobbar 5 timmar om dagen, från halv 8 till halv 1 så jag har i princip hela dagen framför mig när jag kommer hem. Jag har varit mycket med min älskling stefan och det var ju förstås hur kul och underbart som helst. I fredags jobbade jag och sedan var jag med min bästa vän matilda burström som jag hade saknat så otroligt mycket :) jag åkte till henne och vi gick och hyrde film och pratade en hel del på vägen. Det blev filmen Step up vilken varken hon eller jag hade sett, vi hade sett tvåan men inte ettan, haha. Vi såg på filmen och hennes mamma gjorde oss även sällskap, mycket trevligt! Filmen var hur bra som helst och vi blev riktigt danssugen så vi började dansa och kom på att vi skulle göra en egen hiphopdans, början blev faktiskt riktigt bra, resten vet jag inte för det har vi inte kommit på än xD haha. Vi satt även och pratade i någon timme tills klockan blev lite mycket så jag åkte hem till mig.

Lördagen började med att
jag och matilda åkte till birsta för att hon skulle hämta sin mobil på media market, vi var även nere på birsta city och strosade litegrann. Jag köpte ett par svarta kilklackskor som är öppen vid tårna, 112:- på Bianco! Sedan köpte jag även en ny träningsväska vilket behövdes. Sedan åkte vi hem och gjorde inte så mycket. På kvällen åkte jag, matilda och tess till milla där milla och sanna satt på balkongen. Vi var där och snackade ett bra tag tills vi stack till ljusta och var där på basketplanen ett tag, sedan kom vi på att vi var festsugna för det var ju trots allt lördag. Så vi funderade länge på hur vi skulle få tag på något att dricka, det ringdes även till många många personer tills vi till slut fick napp. Party hos matilda ett tag sedan gick vi över bron för vi skulle till alnö men där var vi inte välkomna så vi fick skjuts av en snäll suokko tillbaka.

På söndagen (igår) blev det tidig uppstigning hos matilda för mig och tess för vi skulle åka hem fort som tusan och säga hej då till pappa och resten för dom åkte upp till åretrakterna då. När de hade åkt så gick vi och la oss och sov ett långt tag. Var och tränade med milla och mätilda, bodypump blev det med lite extra mage! skönt som tusan. När jag kom hem åt och duschade jag och sedan åkte jag till matilda och satt hos henne och pratade i ungefär en timme. Efter det åkte jag hem igen och såg på film och åt kladdkaka med tess, milla och sanna. Senare på kvällen kom även min älskling som var hos mig till sent på natten, vi såg på massa oc-avsnitt vilket var väldigt mysigt.

Idag har jag jobbat i 4½ timme och sedan åkte jag till birsta med tess, sanna och milla och shoppade litegrann. Jag köpte två bodies på gina, endast 19:- st en svart och en blå, en vit lite mindre väska med långt axelband och ett par vita klackskor på din sko för endast 99:-, snacka om kap! mig gillar rea!
Har inte hunnit att göra så mycket mer faktiskt, stekte lite hambugare förut och åt litegrann och det satt finfint i magen det. Det är väldigt skönt att vara ensam hemma, och i en hel vecka dessutom! väldigt fritt. Fast i och för sig, vi måste ju sköta hushållet jag och tess, men det är inga problem. Jag är väldigt trött och det känns som att jag kommer att somna snart så jag ska snart slå på en film tror jag. Men nu vet ni vad jag har gjort och hur jag har haft det iallafall. Sorry att inlägget blev så långt, förstår om det inte orkar läsas fullt ut! :)

PUSS!
/ Bella

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag läste då allt jag Isabelle :) Är nyfiken vad du gör på din fritid utan mig ;)

2008-07-23 @ 22:01:29
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

saknar dig gumms <3

2008-08-01 @ 16:47:24
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Gratistrix

Ska du börja i mikael elias i sthlm?

2008-08-02 @ 20:36:18
URL: http://gratistrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0