Jag lever och mår prima

Jag har inte mycket tid för det här på dagarna, fast egentligen gör jag inget speciellt, men när jag väl är här så vill jag inte bara sitta vid datorn hela tiden så det blir lite mindre ofta nu. Jag lever iallafall och det är ju huvudsaken. Jag mår också väldigt bra, bättre än vad jag brukar så det är väldigt positivt!

Har fortfarande väldigt trevligt här! Idag var jag ute med min moster och cyklade från vännäs hem hit, det var ungefär 1,3 mil. Det var skönt, men jag hade fetaste knallgula regnstället på mig så det blev jättevarmt kan jag lova också regnade det ganska mycket. Trots allt gick det bra och jag fick jäkligt med motion. Hade egentligen tänkt springa imorse men det spöregnade så jag struntade i det. Det blir en springtur imorgonbitti istället.

På fredag åker vi till pite havsbad och det tror jag kan bli riktigt roligt. Det blir jag, nicole, jimmy, tommie, moster, ronny, mobbo lars och hans fru bom :) vi ska vara där från fredag till söndag och på söndag åker jag och jimmy hem eftersom jag börjar jobba på måndag vilket jag ser fram emot faktiskt.

En negativ sak med att vara här uppe är att jag inte får träffa min älsklingsstefan! håller på dö nästan...eller kanske inte dö, men gud vad jag saknar han, det är ju olidligt! också är det 1 2 3 4 dagar tills jag får träffa han och det har gått 3. Trots att jag har kul vill jag även hem och mysa med honom, det skulle vara helt perfekt just nu när jag inte har något speciellt att göra, okej, det där lät fel, men det var inte så menat. Jag vill vara hos honom hela tiden egentligen, men jaja, nog om det, jag får ändå vänta och får göra det bästa av tiden tills hemresa :) jo, en sak till... jag saknar min bästa vän matilda också nåt så enormt! hon är verkligen guld värd, saknar hennes visa ord! den här tiden får vi ta igen när jag kommer hem!

Nu ska jag kika på film :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0