ännu en härlig dag

Jag hoppas verkligen att det här fina vädret håller i sig ett tag nu, helst hela sommaren! det skulle vara perfa. Har ju inte blivit så mycket stekande idag men har ändå varit ute mycket t.ex. på gympan då det var jättejobbigt pga värmen så fick man ändå bättra lite på brännan, vilket alltid känns bra.

Jag kanske ska berätta lite om min dag trots att det inte är något speciellt med det. Sammanfattar lite kort.

Vaknade lite innan 8, åkte till skolan vid 9, dampade på min dator, fick låna en ny DELL dessutom och gul, haha. Åt lunch, hade gympa vilket var brännboll och fotboll, ramlade och skrapade upp knät och handen på fotbollen vilket inte var så skönt men jag fortsatte att spela ändå, gick till skolan och lämnade in min dator och väntade på att få en laddare av Gunlög och sedan åkte jag hem minsann. Jag hade planerat att plugga jättemycket idag, men jag har verkligen varit jättetrött så jag har inte fått så mycket gjort. Var med Bea förut, vi åt glass och satt och pratade på altanen, sedan gick vi på en promenad upp till timrå och sedan tillbaka, det var skönt.

Nu håller jag på att skriva på min uppsats om scientologin, jag kan säga att det är inte lätt, men jag kämpar på, den ska ju vara inne på onsdag :o usch. Har så mycket i skolan nu så det är inte klokt, jag längtar verkligen tills det är slut och hoppas att allt slit är värt nåt. Det är ju inte långt kvar så det är bara att ligga i då.

Förut fick jag höra att min familj kanske kommer slå till stort i sommar, vi kanske ska åka till Norge, hahaha! vi som aldrig brukar åka någonstans, men fan vad jag skrattade! NORGE! haha, så långt kommer vi xD jag döööör.
Nu ska jag skriva lite mer, hinner definitivt inte klart, men jag ska skriva lite till iallafall, sen ska jag sova för att jag börjar tidigt imorgon, får säkert reda på nationella i matte, hoppas att jag klarade det!

Godnatt och puss!
(förlåt för att jag lägger in så lite bilder, kan förstå att det är lite tråkigt, men jag har ju inga bilder för det är ju bara fel på datorerna hela tiden så det är ingen idé att lägga in några! det kommer någon gång)


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag läser även fast du inte lägger in bilder <33

2008-06-03 @ 00:02:02
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0