Dessa dagars bravader

Kom på att jag kanske ska berätta för er vad jag har gjort nu under helgen!

I fredags var jag ju på bio som ni kanske har läst i tidigare inlägg, såg The happening och den var inte så bra tycker jag, eller vissa delar av den var okej, men inget jag rekommenderar att se. Den får endast 3/10 i betyg faktiskt. Mysigt var det iallafall och jag hade väldigt bra med sällskap !
Efter bion så följde jag med berre hem och var där ett tag tills jag vart tvungen att åka hem för jag mådde jätteilla.

I lördags var jag mest bara hemma, såg på film och var med min syster till stor del. Var också ute och gick en ganska lång bit mot kvällskvisten vilket var mycket mycket skönt. Det blev mer film med tess, vi såg The ruins vilken var väldigt bra faktiskt, och äcklig. Slutet var lite dåligt men jag ger den nog 7/10 iallafall och kan rekommendera er att se den, så se den! Kvällen fortsatte med nästa film, Rädda Willy 3, gillar dom filmerna så den var jättebra. Tess och jag gick ut ett tag runt 1 och skulle ta luft, så vi gick bort en bit och pratade lite med alex, en av hennes kompisar från dalarna. Sen kom berre och vi var ute och pratade litegrann och sedan sov han hos mig, mysigt.

Söndagen började med att jag och berre gick upp till mamma och släppte ut sherre och sedan gick vi en bit och han ringde en kompis som kom och hämtade han vid medborgarhuset. Jag gick hem och gjorde inte så mycket tills jag åkte och tränade på ego. Det blev bodypump och spinning för mig och madde, milla var med på pumpen också för första gången, det såg lite roligt ut, men det var ju trots allt första gången xD Det var jobbigt med två såna intensiva pass efter varandra så jag var helt slut sen. När jag kom hem åt jag en god och nyttig kycklingburgare från max och sedan hoppade jag in i duschen. Efter det bar det av till ljusta och basketplanen där sanna, milla och emelie satt och kollade på grabbarna när dem spelade. VI satt och pratade ett långt tag och hade lite trevligt, efter ett tag gick vi hem till emelie och kollade lite på fotbollen och sedan åkte vi ner till maland där milla och sanna badade. När de var klar åkte jag hem till mig frusen som bara den. Då blev det sängen kan jag lova.

Idag har jag varit med berre ett tag, vi myste på bara och somnade där ett tag tror jag också, var himla trött på dagen alltså, vilket han också var så det var ju skönt iallafall. Mot eftermiddagen skjutsade han hem mig och åkte själv in till stan. Jag bytte om och nördade dator ett tag och sedan åkte jag in till stan och mötte madde och vi gick till ego för en massamassa träning. Vi började med en timmes bodystep vilket var väldigt jobbigt och vi hade lite svårt för att hänga med men det tog ju iallafall och det är ju så det ska vara. Efter det passet väntade vi i en halvtimme på nästa pass som vi skulle gå på vilket var corepasset. Det kändes väldigt kort idag och varken madde eller jag var så förtjust i just det passet, gillar mer lördagspasset! men det tog ju iallafall det också, så jag säger bara: positivt! Då hade vi fått våran träning för dagen! Kan säga att jag är väldigt slut nu iallafall.

Så, nu vet ni vad jag har gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0