Det går framåt!

Nu är jag klar med min uppsats, den blev hela 5 sidor, kunde ha blivit längre men jag orkade inte skriva något mer. Så nu ser det ut såhär på min planering:

  • Sagan i svenska, inlämningsdag tor 5/6
  • Krönika om sojabönor i samhällskunskap, inlämningsdag ons 4/6
  • Fördjupningsuppgift i religion (film och broschyr, filmen klar), inlämningsdag ons 4/6
  • En extra fördjupningsuppgift i religion (för att möjligen kunna nå mvg), inlämningsdag ons 4/6
  • Rest i historia, Breven hem
  • Rest i historia, 2 upplysningsfrågor
  • Insändningsuppgift i medicinkursen, inlämningsdag fre 6/6
  • Slutprov i medicinkursen, fre 6/6
Tjatig jag känner mig, men det här är typ mitt liv nu! usch :s nu är det bara att sätta igång och fortsätta skriva på sagan om Björnen Bengt och hans vänner i Humbelskogen.
BYE!

Kommentarer
Postat av: Matilda

duktig du är gumman :)

2008-06-03 @ 22:33:45
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Linus

jobba på snart äre över :D

2008-06-04 @ 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0