En halvtrevlig dag

Idag är det tisdag, men jag tror inte att någon har missat det...eller vissa har ju svårt för att hålla koll på dagarna när det är sommarlov, det är ju inte så lätt men jag har koll iallafall.

Idag vaknade jag kvart över 10 av min mobil som pep, jag fick sms. Det var berre som ville veta vad jag gjorde, och det var riktigt bra ändå eftersom jag inte vill sova länge på dagarna. Så jag gick upp och åt frukost sen gjorde jag mig klar och cyklade upp till mamma där jag tog hand om cardi litegrann, borstade han för att han hade lite tovor och så. Sen tog vi en långpromenad på en timme, väldigt skönt måste jag säga. Sedan kollade jag på tv och somnade även ett tag, den där promenaden tog på mig ;).

Åt glass gjorde jag också och efter det cyklade jag hem och åt och duschade. Nu väntar jag på att goberre ska höra av sig så att jag kan vara med han, längtar! Fast jag tyckte jag hörde ett pip förut, ska gå och kolla om det var min mobil!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0