En ny spännande dag

Ja, klockan har passerat 00.00, så nu är det inte mindre än torsdag, en ny dag alltså. Jag vet vad jag har framför mig, både jobbiga och helmysiga saker, ska ut och springa runt 8-tiden, sen ska jag göra nåt men jag vet inte vad tills berre vaknar för då ska jag vara med han ett tag...tror jag iallafall och sen ska han åka och jobba natt igen. Då åker jag och tränar på ego, ska gå på corepasset imorgon och eventuellt spinningen innan, det känns som att det behövs nu med tanke på att jag inte har tränat sen i söndags. Förvisso har jag varit ute och gått väldigt mycket så det får väl räknas det med!

Kanske ska berätta vad jag har gjort ikväll då.
Jo, jag har varit med min älskade vän Madeleine! vi har varit hemma hos mig och pratat och nördat dator. Vi hann även se lite av en film och åt popcorn och jordgubbar, haha. Mer har vi nog inte gjort, hon var ju tvungen att ta 23-bussen så egentligen hann hon inte vara här så länge. Vi pratade massa ikväll iallafall och det var skönt att äntligen få ur sig sakerna man har hållt inne, som sagt vi har ju inte varit med varann på länge. Hon berättade att hon och stefan ska gå på bio på fredag och då kom hon även på att jag och berre kunde hänga med. Det tyckte jag lät som en bra idé så...det blir nog bio på fredag, berre var ju på så det hoppas jag blir av iallafall.

Det blir nog inte så att jag åker till umeå innan GF trots allt för allt blev så struligt nu och berre är ju ledig precis dom dagarna jag tänkte vara borta så jag vill ju vara med han lite då. Då blir det bättre om jag åker veckan efter GF så kommer jag hem och börjar jobba direkt, haha. Men det får nog bli så, det låter rimligt.

Jag ska nog ta och sova nu eftersom jag ska upp tidigt för att springa! måste ju visa den hurtiga sidan ibland också, det var ett tag sen jag sprang, eller inte jättelängesen, men tillräckligt längesen för att jag ska behöva springa nu!

GODNATT OCH PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0