En solig tisdag

För en gångs skull har det varit fint väder! jag blir så glad när det bara spricker upp och man inte ser moln på flera mils avstånd! i början av dan var det faktiskt en hel del moln och det kändes som att de skulle fortsätta ligga över stackars lilla timrå, men så blev ju förstås inte fallet. Alla moln försvann och hela himlen blev helt blå. Tror ni inte att jag tog på mig bikinin och tog med mig filten och datorn ut i solen då? Klart att jag gjorde! Där låg jag och poppade musik och solade, det kan väl inte bli bättre. Jag har iallafall legat ute mest hela dagen faktiskt, och väntat på att berre skulle höra av sig, men så blev ju inte fallet på ett tag utan 10 över 2 fick jag svar. Fick åka och hämta tess på sörbergeskolan och sen åkte vi hem. Berre kom och var här en liten stund, vi satt bara ute i solen och pratade och stekte.

Han var inte kvar länge utan åkte efter en timme kanske, men det var ju kul så länge det varade! När han hade åkt gick jag och tess in och åt mat, sedan kom matilda hit och vi har bara suttit och pratat och nördat dator, men det var riktigt trevligt det med! Vi åt glass förut, och nu har jag tryckt i mig 2 bullar :D haha, så imorgon blir det träning! tror det blir core och nåt mer. Matilda åkte hem för bara en kvart sen ungefär så nu sitter jag här och gör mest ingenting, min mobil tutar hela tiden och det gillas :D Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, igen! och gå och lägga mig tidigt så jag orkar träna imorgonbitti :)

Steker ute i solen


Datorn var ju med också ;)


Min vän sol !



Sötberre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0