Gårdagskvällen/natten

Hejsan :)

Gårdagskvällen blev faktiskt väldigt lyckad trots att man i början trodde att det skulle gå åt pipsvängen. Först kom matilda till mig och lockade mitt hår, sen kom även berre och vi satt och pratade och lyssnade på musik och så. Efter en timme eller en och en halv så åkte jag och matilda med han till sörberge för att vi skulle gå till matildas mormor vilket vi gjorde, det gick finfint. När vi hade gått därifrån så kom vi på att det inte gick några bussar på midsommarafton så vi gick hem till berre och satt där och väntade på någonting. Niklas kom också efter en stund och jag och matilda försökte desperat få tag på någon skjuts till ljusta. Till slut fick vi skjuts av jockes mamma.

Fest var det hemma hos stefan bergdahl och det var faktiskt ganska mycket folk där och det var riktigt trevligt! mycket roligt folk var det. Vid ungefär halv 2 kom berre och niklas dit också, men då hade det blivit ganska dött så vi drog därifrån, jag, berre, matilda och niklas. Vi började gå och sedan kom någon kompis till grabbarna och plockade upp oss. Vi åkte till max och killarna åt medans jag och matilda satt och tittade på, haha. När vi var klar där åkte vi hem till niklas och där började vi se på filmen The Hooligans men alla somnade i princip så då var det dags att sova. Vi somnade 5 kanske och sov till 12-tiden.

Det var våran midsommarkväll/natt det! hade mycket skoj :) hoppas att alla andra också hade roligt :)
Bilder kommer så fort jag lagt in dom!


Kommentarer
Postat av: matilda

du är bäst :D<3

2008-06-21 @ 21:01:51
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0