Löprunda

Då har jag varit ute på min löprunda som jag skrev om i tidigare inlägg. Det var ganska jobbigt för att jag fick så hemskt ont i magen, vet inte vad det var men jag fick gå lite på grund av det. Sammanlagt sprang/gick jag nog 6.5-7 km, det är ganska bra ändå tycker jag själv, men det vore bättre om jag hade sprungit hela tiden. Men som sagt så fick jag så jäkla ont i magen så det gick bara inte, vill inte direkt plåga mig till döds.

Usch, när jag duschade alldeles nyss höll jag på svimma! jag hde jätteont i magen och helt plötsligt blev jag alldeles yr också och fick stå och hålla  i mig och till slut sätta mig på golvet för att jag höll på att ramla ihop. Det var ganska läskigt för att det blev helt suddigt för ögonen och jag kunde verkligen inte hålla mig på benen. Satt ett tag och sen kunde jag ställa mig upp normalt igen. Just nu ligger jag i sängen, känner mig fortfarande lite yr så jag ligger nog kvar här ett tag till.

Lite senare i eftermiddag ska jag på corepasset på ego också har jag bestämt. Min mage behöver jobba litegrann och sen är det ju kul att se resultat också. Träning är bra kul det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0