Lördag

Idag är det en tråkig dag, det har spöregnat, åskat och blixtrat. Det kan inte bli bättre va? Nä, självklart inte, vi älskar ju skitväder! eller så inte. Men iallafall, jag blir trött av vädret, jag är faktiskt väldigt väldigt trött.

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag vaknade upp hemma hos niklas runt 12 och gick in och väckte matilda och niklas, det gillades kanske inte, men man kan inte sova bort hela dagarna. Resten av tiden hos niklas gjordes inte mycket nytta. Försökte komma på ett sätt för mig och matilda att ta oss hem så då kom jag på att mamma kanske var i ljusta fortfarande. Så jag ringde henne och hon sa att hon kunde skjutsa oss men att hon skulle köra lite grejer till den nya lägenheten. Vi väntade ett tag, sen gick vi bort dit mamma skulle hämta upp oss och där satt vi och väntade ett tag tills hon kom och skjutsade oss.

När jag och matilda kom hem till mig så fick vi se en magsjuk tess ligga i soffan, så då var det bara för matilda att ta moppen hemåt, inte så kul att bli smittad av magsjuka inte. Jag åt mat och pratade med tess och efter det har jag inte hunnit med mycket mer idag, duschade för en liten stund sen och nu ligger jag bara i sängen och är jättetrött. Ska väl åka till berre sen också tror jag. Det blir nog en rätt lugn kväll för att jag orkar typ ingenting känns det som. Det känns som söndag :o bläää.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0