Lycklig som aldrig förr

Hejsan kära bloggläsare :)

Det känns som att det var någon dag sen jag skrev, och det var det också. Besviken? Nä, tänkte väl det! haha. Seriöst, förlåt! men det är sommar och då får man ju ta sådana smällar, bloggpauser alltså. Nu är jag tillbaka iallafall, efter 2 dagar, bra va?! Jag tycker det iallafall, för jag tycker nästan allt är bra nu, för nu är jag lycklig som aldrig förr som ni läste i rubriken.

Vad är anledningen till att jag är så himla lycklig då? Jo, jag har världens bästa vänner och har träffat den mest underbara killen som finns, familjen är helt okej just nu, eller ena familjen är det åtminstone, finns ju undantag. Jag mår iallafall väldigt bra och sitter här med ett stort leende på läpparna, det kan inte bli bättre. Eller jo det kan det ju, men jag behöver inget bättre för stunden.

Gatufesten närmar sig med stora steg och jag ser verkligen fram emot det, det kommer bli prima! Ska gå med bästaste matilda och det gör ju inte saken sämre, ABSOLUT INTE! det kan inte bli bättre än så helt enkelt, och då ljuger jag inte. Längtar tills på lördag då det är Håkan, men först är det ju också några andra bra och en hel del mingel och dansande kommer det ju också bli, det är ju det som är det roliga. Jag kan knappt bärga mig, nu får det ta och bli onsdag! för det är då det roliga tar sin början.

Imorgon ska jag med matilda till stan och träffa en kille, hoppas det går bra för din skull gumman :) men det tror jag nog att det kommer göra, för vem kan motstå henne?! ingen! så puss på det! madde skulle följa med hon också :) goflickan!

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa för nu ska jag se på film!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas vi ses gumman <3

2008-07-01 @ 21:05:45
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0