Onsdag

Hejsan allihopa :)
Tråkig rubrik men det får duga för den här gången!

Imorse kom ulli nerrusande och i princip smällde upp min dörr och sedan påstod hon att jag hade lovat tess att ta min moppe imorse trots att hon inte har moppekörkort. Men grejen var att jag inte hade lovat utan jag hade inte sagt någonting och trodde inte ens att det skulle bli så. Så hon sa att jag vart tvungen att skjutsa henne till jobbet, så det var bara att kliva upp och skjutsa henne bort till sörberge skola, måste tillägga att klockan var halv 8! Jag vart ju tvungen så, fanns inte så mycket annat jag kunde göra.

När jag kom hem kunde jag inte somna om så då kollade jag lite på tv och sedan gjorde jag mig klar och åkte och tränade från ungefär kvart i 10 till halv 12. Körde både lite kondition och styrka, och det blev mest ben och armar! det behövdes. När jag var klar åkte jag hem och duschade, sen bestämdes det att jag skulle åka till berre så han kom och hämtade mig och sedan var vi hemma hos han och kollade på film och hade det mysigt tills jag vart tvungen att åka hem för att matilda skulle komma till mig.

Det var verkligen timing för precis när jag skulle gå in genom dörren kom hon där på moppen, gojänta! vi väntade på bussen som vi skulle ta till skönsberg. När vi väl kom till skönsberg gick vi då till karina som det var planerat, men det tog ett bra tag innan vi hittade dit hon bor. Där umgicks vi och jag och matilda sprang runt och åt våran "nyttiga" middag som bestog av choklad, kakor, popcorn och dricka! haha :D klockrent. Vi kollade också på fotbollen och tyvär så förlorade sverige och åkte därmed ut. Jag måste säga att de verkligen spelade kasst! Matilda och jag åkte hem i mitten av andra halvlek för vi var tvungna att ta 22.15bussen.

Lite bilder från kvällen:
















Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, jag startade bildtrenden :') Och tack för maten! Haha

2008-06-19 @ 17:42:23
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/
Postat av: Karina

Haha:P Jag snodde en bild av dig :$

2008-06-19 @ 19:47:25
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0