onsdag kan bli en bra dag

Godmorgon allihopa :)

Sitter i klassrummet just nu och har precis haft religion, vi visade våran film och lämnade in broschyren om Jehovas och sedan lämnade jag även in min uppsats. En stor börda har lättat från mitt hjärta, skööönt! nu är det mest bara sagan kvar som ska vara klar tills imorgon men det hinner jag, för jag har sån bra fantasi, har redan skrivit 2½ sida så :) den får högst vara 7 sidor och när man väl har kommit in i skrivandet så går det som smort.

Snart har vi engelska eller samhälle, nåt av dom. Jag vet inte vad vi ska göra för att vi är redan klar med allt i dom kurserna, har ju skickat in det sista i samhälle alldeles nyss, krönikan, så nu är det ingenting kvar, hoppas jag.

Ska gå och leta reda på fredrik, min gympalärare för att få intyg om HLR så jag klarar medicinkursen.
Det här kan bli en bra och härlig dag! ha så trevligt allihopa :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Milla

svar:jag vet :P ska skärpa mig, ska faktiskt smälla i mig rejält med mat nu :)!

2008-06-04 @ 10:41:58
URL: http://nanoninga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0