Onsdag

Hejsan allihopa :)

Just nu sitter jag hemma hos goberre, var med han igårkväll och sen så sov jag här så här sitter jag och väntar på att han ska bli klar i duschen. Men nu kommer han ju! Vi ska åka hem till mig snart får jag hoppas. Vi vaknade ganska sent idag, typ halv 1, eller han gjorde men jag var vaken tidigare.

Igårkväll var vi ute och gick och sen myste vi bara på som vanligt, såg på någon film också, Apocalypto tror jag den hette. Kollade inte hela tiden men jag har för mig att den var okej iallafall. Somnade runt 3 tror jag.

Ikväll ska jag vara med madde, vi ska kanske springa eller något sånt. Ska iallafall bli kul att vara med henne, det var ett tag sen nu.

Nu ska jag kila.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0