Sen uppstigning

Det vart det sannerligen idag, vaknade runt halv 9, eller jag halvsov fortfarande. Låg och smsade lite med berre och sedan somnade jag igen och sov till typ 12, det är inte klokt hur länge jag sover nuförtiden. Imorgon ska jag gå upp tidigt!

Jag har i princip ingenting att göra idag kom jag på förut när jag satt och åt, det känns som att det inte finns något alls att göra. Nu på sommarlovet har jag inte så mycket att göra, så är det bara. Jag längtar lite tills jag börjar jobba, för det var ganska kul ändå så det kommer jag inte att dö av direkt. Då kommer jag ha någonting att göra också, det skulle behövas. Jag skulle vilja bada idag, men vädret säger nog ifrån på den fronten tror jag, fast nu börjar solen spricka upp litegrann iallafall.

Jag funderar på om jag ska gå upp till mamma ett tag och hälsa på, kanske vara med Cardi ett tag eller nåt, eller bara vara där. Det skulle inte sitta fel för då har jag något att göra iallafall. Eller så sätter jag mig och läser boken som skulle vara återlämnad för ett bra tag sen kom jag på nu :o ojdå, haha. Men jag ska lämna in den så fort som möjligt! Ja, något av de alternativen blir det iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0