solig och varm helg

Hur ska jag sammanfatta den här helgen då?!
Jo, soligt och varmt! har varit ute typ hela helgen i princip.

Igår var jag ju ute på hartung med mitt lag och hade avslutning. Perfekt väder för det, absolut, en del tyckte att det var kallt men det gjorde inte jag. De bjöd oss på massa frukt vilket var väldigt bra för mig och min nyttiga vecka. Vi spelade strandfotboll och rugby och sedan åt vi mat, grillat blev det vilket var mycket gott. Sedan fortsatte vi med rugbyn och det var så jäkla kul för vi bara slet i varann och bildade massa böghögar, haha! Efter det körde vi brännboll, masterpower mot fantasticlegs eller vad dom nu hette. Mitt lag förlorade med typ 3 poäng om jag kommer ihåg rätt, men kul var det iallafall. Sedan blev det säckhoppning och mitt lag vann hela tiden, haha. Det var jag, sara, ida, matte, lovisa och roger. Det var faktiskt inte bara för att vi hade roger som vi vann för han segade på jättemycket bara för att reta oss!
Iallafall, efter ett tag så satt vi oss ner och pratade en massa, och sedan blev det även prisutdelning, värsta cupen. Mitt lag kom sist, alltså på fjärde plats och till och med vi fick ett pris, det var jättefint måste jag säga. Och grattis PPP till den överlägsna vinsten, och grattis Tilda för första pris i poängligan med 104 poäng var det va? du är så duktig gumman <3

Efter avslutningen bestämde jag, lovisa, och vickan att vi skulle spela kubb hemma hos dom ute på norra, så jag, sanna, bea, johanna och sara följde med dom hem. Vi hoppade studsmatta, spelade kubb och satt och pratade och tog massa kort. Sedan blev johanna och sara sugen på korv så vi åkte ner på statoil så dom fick köpa en varsin, bea och lovisa köpte också en. Färd till johanna blev det sen där vi satt och pratade och skrattade en massa tills klockan blev ganska mycket och vi var jättetrötta. Jag åkte hem till mig och hämtade grejer sen åkte jag upp till bea och duschade, sen låg vi och pratade ett tag tills vi somnade som stockar.

Idag vaknade vi kl 10, gick upp och åt frukost, mackor och ananas blev det för min del. Satt i fönstret och solade ett tag och sedan klädde jag på mig och åkte hem. Det första jag gjorde var att ta på mig bikini och ta fram en filt, sedan gick jag ut och la mig på framsidan och stekte. Låg där i en och en halv- två timmar vilket var väldigt väldigt skönt, det tog jättemycket. Jag tog mig senare en tripp med moppen upp till lilla bandsjön där mamma och systrarna också var, efter ett tag kom också milla. Vi låg och solade tills det blev så varmt så vi tog oss ett dopp, första doppet år 2008, 1 Juni då sommaren började, haha. Vi solade ännu mer, i flera timmar, sedan tog vi oss ett till dopp och gick och la oss uppe på stenarna tills vi åkte ner på OK och köpte glass. Sen åkte vi hem till mig och såg på fotboll, Sverige-Ukraina, de förlorade med 0-1, dåligt. Milla åkte hem efter första halvlek och jag åt mat, sedan tittade jag även på hadbollen, os-kvalet alltså, Sverige-Island. Även där förlorade svenskarna, med 25-29, jag säger bara, Fan vilket dåligt anfallsspel, till och med jag som inte brukar kolla på hanboll märkte det. Jaja, det var inte sveriges dag idag.

Annars så har jag haft ont i huvudet hela eftermiddagen, vart tvungen att sova en stund förut för att jag inte orkade känna smärtan. Nu har det gått över så jag kanske ska ta och sätta igång och korta min pluggningslista litegrann. Inte för att det kommer att gå för att den är så enormt lååång. Jaja, ska väl försöka. Måste bara berätta en sak, jag har fått jättemycket färg idag!!! kan nästan skymta lite brunhet där :D moahahahaha :D nu ska jag bara jobba lite mer på brännan så är den perfekt till skolavslutningen!

PUSS OCH HEJ!



Kommentarer
Postat av: Matilda

du är så söt som nämner mig speciellt (A) jag älskar dig <33

blir jätte glad när du skriver om mig.

2008-06-01 @ 23:03:53
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Milla

haha, sommaren började idag;) trevligt hade vi:D juste! glöm inte att jag hade bokat studion imorrn, skickar ett påminnelsesms imorgon när jag vaknar om du inte hinner se detta :). Haha, jag hade nästan glömt det själv ;P. Ses imorrn <3 puss love you babe! :)

2008-06-02 @ 00:02:48
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0