Söndag?

Idag har det inte känts som söndag faktiskt! jag har börjat vänja mig vid att alla dagar är lördagar för mig nu så det förklarar ju saken ganska bra. Söndag har ju liksom alltid varit söndag=tråkdagen då man inte gör någonting, men jag tycker att jag har gjort en hel del idag faktiskt och inte är jag lika trött som jag brukar vara, men det är väl för att det inte är någon skola. Iallafall, jag har iallafall haft en trevlig dag. Ska berätta lite kort vad som har hänt.

Vaknade runt 12, eller nästan fram emot halv 1, och jag brukar inte sova länge men idag var det rejält skönt. Jag satt och nördade lite tills jag insåg att det var riktigt fint väder ute, så då gick jag ut till tess i solen och låg där i nån timme med henne och bara stekte, i och för sig var det en hel del moln i början, men varmt var det när solen gick ur dem. Jag var tvungen att hålla koll på tiden när jag låg där ute eftersom jag skulle på min vanliga söndagspump! har gått på det i flera veckor nu och jag älskar det passet, det är så himla kul för att instruktören är så jäkla bra, man blir så peppad liksom. Iallafall, jag åkte runt halv 4 och pumpen gick jättebra idag, tog i nåt så jävulskt! Kom hem efter kl 6 och då blev det mat direkt, grillat :D mums.

Efter maten tog jag en dusch och sedan kom milla och då hjälpte vi tess att göra en blogg och sedan kollade vi runt i massa töntiga bloggar. Skräckis med jordgubbar och grädde blev det sen. Vi såg på Fredag den 13:e del 2, den är ju fan int ett dugg läskig eller, vi satt mest och skrattade åt allt. Vi hade planerat att se på uppföljaren också, alltså 3:an men det blev inte av för milla vart tvungen att åka hem eftersom att hon åker till stockholm imorgonbitti med sin mor. Så vi sa adjö till henne för ett tag sen och jag har hunnit fika litegrann efter det också.

Snart är det godnatt för mig tror jag, och jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon. Det lär bli ett corepass på kvällen tror jag, får se hur det blir och hoppas att vädret blir bra så att man kan vara ute :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0