tisdag, en pluggdag

Hejsan hoppsan :)

Idag har jag varit i skolan från 08.15 till typ 3. Hade först matte då jag fick reda på vad jag fick på nationella, ett stadigt G, den ni! haha. Fick också reda på mitt betyg i matte vilket inte var väntat, betyget alltså, har G som jag alltid haft, kommer nog inge högre än så, ska försöka komma upp på vgnivå i matte B i 2an. Efter matten hade vi historia, då fick vi jobba med religionsuppgifterna som ska vara inne imorgon, jag satt och gjorde två så det var starkt av mig, har ju både om Jehovas vittnen och Scientologin. Efter den lektionen blev det lunch och sedan estet. Vi skrev utvärdering och sedan skrev vi klart våran sång om lärarna, den vart superbra! moahahaha. Slutade sen, fast jag, madde och lollo satt kvar och gjorde klart broschyren om Jehovas vittnen, imorgon ska även filmen visas upp, kommer bli kung det men ändå lite pinsamt. Madde och jag gjorde klart den helt för att lollo vart tvungen att åka hem till emil. Sedan gick jag på stan och köpte present till mamma som fyller år idag, (GRATTIS MAMMA PÅ 41årsdagen:D) sen åkte jag hem hit till mamma och åt tårta.

Nu sitter jag bara här och tänker på min lilla sanna! fattar inte hur det kunde hända. Om du läser det här så ska du veta att jag ställer upp för dig, det hoppas jag att du redan vet, och du är en av mina bästa kompisar och jag gillar inte att det här skulle hända just dig <3 jag älskar dig sanna wahlroos.

Dansuppvisning för ungefär 2 år sen !:D


Kom på en sak, jag måste plugga nu som vanligt! ska skriva klart min dumma uppsats om scientologin som ska vara inlämnad imorgon, + att det är en fördjupning som MÅSTE vara bra för att jag ska kunna få mvg i betyg. PUSS PÅ DET!

Kommentarer
Postat av: Milla

härligt med g på nationella =D. Hälsa moder din grattis btw ;).

Tycker också hemskt synd om Sanna, huuuva :(.



Notera ny blogg förresten, puss!<3

2008-06-03 @ 22:37:49
URL: http://nanoninga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0