Umeå får vänta

Nu har jag bestämt mig för att vänta med att åka till umeå till efter GF, det känns som att det är mycket jag vill göra här hemma nu, t.ex. vara med matilda och stefan, fast det är ju inte så mycket men det tar nog upp stor tid det och det vill jag ju inte gå miste om när dem är lediga och allt i helgen.

Det är inte ens säkert att mamma ska åka till umeå imorgon som det var sagt och jag får ändå inte plats i bilen och det är ju schyst, men jaja. Jag vill ändå åka dit själv så det är väl bättre att jag åker sen istället då. Jag saknar moster och dom jättemycket så jag vill ju verkligen åka dit, men det lär ju bli av bara för att det inte blir det nu så. Eller rättare sagt, det ska bli av! Tänker nog satsa på veckan efter GF, dvs. veckan innan jag börjar jobba, det blir perfa det.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mig vill du inte vara med, sicken diss? ;)

2008-06-26 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0