Umeå

Jag ska åka till Umeå på fredag, det blev bestämt typ nyss! Ska åka och hälsa på min moster och familj och även min mormor, det ska bli jättekul. Ser verkligen fram emot det för att jag har inte träffat dem på ett tag. Eller jag träffade ju moster och min kusin förra helgen men det var inte länge, jag vill ju umgås med dem litegrann. Sen har jag inte träffat Ronny och nicole på jättejättelänge, det är mosters man och dotter. Kommer ihåg när jag var där ofta förut när mamma bodde i vännäs, det var jättemysigt. I och för sig har dom flyttat men det var tydligen mycket finare och mysigare så det blir nog bra. Också kommer jag hem till gatufesten, det blir perfa det!
Jag längtar jättemycket nu!!!!!!!!!! bli fredag snart tack!

Kommentarer
Postat av: Milla

kul att du åker när jag kommer hem ;P hur länge blir du borta :)?

2008-06-23 @ 22:38:21
URL: http://nanoninga.wordpress.com
Postat av: Matilda

hoppas du får en underbar resa :D

2008-06-24 @ 18:28:50
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0