varmt och skönt

Hejsan allihopa :)

Hur mår ni en härlig dag som denna? vädret kan liksom inte bli bättre, varmt och skönt ute, perfekt för solning :D
Dagen började med att jag gick upp, skulle egentligen ut och springa tidigt imorse men det blev inte av för att jag ansåg att det var för varmt så nu ska jag springa ikväll med min babe mäddie istället. Ja, jag åt iallafall en macka och ett äpple ute i solen och sedan letade jag kläder i typ 10 år. Även att det kom in en fågel också, den satte sig i fönstret och trodde på fullaste allvar att den kunde komma igenom fönstret så den satt där och gick in i fönstret flera gånger. Jag gick ner till tess och sa att det var en fågel inne, då gick vi upp och letade efter den för att morgan (katten) hade jagat bort den, också hade han små fjädrar i ansiktet. Tess kollade under ett element och där satt den och hon blev asrädd, sen flög den ut :) det var kul det!

Jag, mathilda, madde och lollo var nere vid ån förut och solade och åt macka, eller jag och madde gjorde det iallafall, matte och lollo åt donkenfetmat. Det var  iallafall asmysigt och brännan blir bättre och bättre, speciellt i ansiktet, har så lätt för att bli brun där. Har svårare att bli brun på benen och magen, men jag ska sola lite solarium på lördag så då blir det nog lite bättre, som sagt skolavslutningen och sommarlovet närmar sig med stora steg.

Nu är jag på skolan och vet inte riktigt vad för slags lektion jag har, men jag har ju lämnat in sagan så jag har inte så mycket att göra. Ska nog göra någon restuppgift i historia men lollo skulle hjälpa mig, fast först måste hon gå igenom sin saga :) så jag väntar så snällt.

Ikväll ska jag som sagt ut och springa, och jag ska även göra något som jag ALDRIG brukar göra, plugga alltså, det är väl ovanligt? nej, skulle inte tro det. Det är ju i princip det enda man gör nu förtiden tråkigt men sant. Idag är det sista skoldagen så det är snart slut, vilket betyder att jag inte har mycket alls kvar nu! jag känner mig lite smålättad. Sommarlov på tisdag, kung det.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0