13:59

Jag vill inte åka någonstans, jag har verkligen inte lust med det. Fast jag måste ju få tillbaka min mobil så det är ju ett måste, jag måste åka, eller så väntar jag tills pappa kommer hem så kan han skjutsa in mig sen så att det går snabbt, det låter som en mycket bättre idé.

Egentligen borde jag skriva på min rapport nu, men jag tar aldrig tag i det, jag spyr nästan bara jag tänker på det. Alla är säkert klara med sina för längesen och här sitter jag och klagar på att jag inte gör någonting, det ända jag har gjort är syftet, bakgrunden och lite på resultat! herregud, vad ska jag göra?! jag får panik! hela min kväll ska jag ägna åt att skriva på den där skiten, det måste jag bara göra! men jag tänker inte göra det hela kvällen, det pallar jag helt enkelt inte.
Då vet ni vad jag ska göra ikväll, skitkul!

Hade jätteont i halsen när jag vaknade imorse också, jag menar, hur kul är det? jag har sprängande ont nu! bara sådär liksom. Kanske ska trycka i mig en sån där mucoangin eller vad det nu hette. Mår inge bra annars heller, jag vill verkligen inte bli sjuk, snälla nån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0